پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

ای فرزند آدم:

به کسی جز من دل مبند،

زیرا منم که به تو نزدیک بوده و خواسته های تو را بر می آورم.

به کسی جز من دل مبند،

زیرا منم که به تو نزدیک بوده و خواسته های تو را بر می آورم.


 جملات قدیم:


قسم به حق من بر تو که من دوست توام، تو نیز دوست من باش.   

 


تا خزانه ام پر است،  

                      در غم روزی مباش;

 

و بدان که گنجینه من هرگز خالی نمی شود. 

 

 

 

ای فرزند آدم تا سلطنت من باقی است

نظرات 2 + ارسال نظر
اشکان 1389/10/04 ساعت 12:27 ب.ظ http://shitan.blogsky.com/

ممنون از اینکه وبلاگ من رو خوندی و نظر دادی بازم به من سر بزن خوش حال میشم

طالب 1389/10/05 ساعت 11:24 ق.ظ

اگر خدا نبود انسان باید به چه امیدی زندگی می کرد؟
همیشه فکر میکنم به اینکه او می داند و می فهمد.
«آنسوی ناکامی ها خدایی است که داشتنش جبران تمامی ناکامی هاست »

جمله قشنگی است. اما این خدا همان خداییست که در کنار هر شادیی، داشتنش شادی را دو برابر شاید صد ها برابر می کند.
کافیست به او اعتماد کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد