پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

اجازه ... ! اشک سه حرف ندارد ... ، اشک خیلی حرف دارد!!!

دنیا را بغل گرفتیم گفتند امن است هیچ کاری با ما ندارد ...


خوابمان برد بیدار شدیم دیدیم آبستن تمام دردها یش شده ایم-
اینجا در دنیای من، گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند
دیگر گوسفند نمی درند
به نی چوپان دل می سپارند و گریه می کنند...

اجازه ... ! اشک سه حرف ندارد ... ، اشک خیلی حرف دارد!!!


می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود .
 عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد 
بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود ... 
بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند . 
تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند. 
تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود 
و معنای خداحافـظ، تا فردا بود...!


این روزها به جای" شرافت" از انسان ها *
 فقط" شر" و " آفت" می بینی !*


راســــــتی،
دروغ گـــــفتن را نیــــــــز، خـــــــــوب یاد گـــرفتــه ام...!
"حــــال مـــن خـــــــوب اســت" ... خــــــوبِ خــــوب


می‌دونی"بهشت" کجاست ؟ 
یه فضـای ِ چند وجب در چند وجب ! 
بین ِ بازوهای ِ کسی که دوسـتش داری...


وقتی کسی اندازت نیست 
 دست بـه اندازه ی خودت نزن...


این روزها "بــی" در دنیای من غوغا میکند!
بــی‌کس ، بــی‌مار ، بــی‌زار ، بــی‌چاره بــی‌تاب ، بــی‌دار ، بــی‌یار ،
بــی‌دل ، بـی‌ریخت،بــی‌صدا ، بــی‌جان ، بــی‌نوا

بــی‌حس ، بــی‌عقل ، بــی‌خبر ، بـی‌نشان ، بــی‌بال ، بــی‌وفا ، بــی‌کلام
،بــی‌جواب ، بــی‌شمار ، بــی‌نفس ، بــی‌هوا ، بــی‌خود،بــی‌داد ، بــی‌روح
، بــی‌هدف ، بــی‌راه ، بــی‌همزبان 
بــی‌تو بــی‌تو بــی‌تو......


ماندن به پای کسی که دوستش داری 
 قشنگ ترین اسارت زندگی است !


می کوشم غــــم هایم را غـــرق کنم اما
 بی شرف ها یاد گرفته اند شــنا کنند ...


می دانی
یک وقت هایی باید
روی یک تکه کاغذ بنویسی
تـعطیــل است
و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت
باید به خودت استراحت بدهی
دراز بکشی
دست هایت را زیر سرت بگذاری
به آسمان خیره شوی
و بی خیال ســوت بزنی
در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که
پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند
آن وقت با خودت بگویـی
بگذار منتـظـر بمانند !!!


مگه اشک چقدر وزن داره...؟
که با جاری شدنش ، اینقدر سبک می شیم...


من اگه خـــــــــــــــــــــدا بودم ...
 یه بار دیگه تمـــــــــــــــوم بنده هام رو میشمردم 
 ببینم که یه وقت یکیشون تنــــــــــــــها نمونده باشه ...
و هوای دو نفره ها رو انقدر به رخ تک نفره ها نمی کشیدم

زنده یاد حسین پناهی

نظرات 9 + ارسال نظر
هنگامه 1391/08/23 ساعت 02:24 ب.ظ

باران که می بارد دلم برایت تنگ تر میشود....

راه می افتم بدون چتر.....

من بغض می کنم......

آسمان گریه...!!!!!

خداوندا
هر عاشقی رو به عشقش برسون درصورتی که معشوقشم عاشق عاشقش باشه.
و لذت خوشبتی را در زندگیشان جاری ساز.
و در نهایت عشق واقعی را در قلب همه عاشقان جای ده و او را جان نثار این عشق گردان.

جمشیدی 1391/08/23 ساعت 09:38 ب.ظ

بعد از سالها دوباره وبت رو دیدم. خیلی قشنگه

حضور شما در وبلاگ من مایه افتخار است.
موفق و سربلند باشید.

مریم عادلی 1391/08/23 ساعت 10:07 ب.ظ http://mathproof.blogfa.com

خیلی غمگین بود

خصوصا قسمت
اجازه ... ! اشک سه حرف ندارد ... ، اشک خیلی حرف دارد!!!
من این قسمتش رو خیلی دوست دارم.
از حضورتان در وبلاگم سپاس گذارم.

فوق العاده بود
این روزها بی در دنیای من غوغا میکند

تکه های زیبایی داره.
منم این قسمت رو دوست دارم.
اما عاشق قسمت
اجازه ... ! اشک سه حرف ندارد ... ، اشک خیلی حرف دارد!!!
هستم.
از بازدیدتون سپاسگذارم.

اره اونم قشنگه

هنگامه 1391/08/27 ساعت 12:02 ق.ظ

اما عشق هم سه حرف ندارد ...عشق خیلی حرفها دارد

اشک قشنگ تره.

شیما 1391/08/27 ساعت 01:26 ب.ظ

خدایا عاشقارو ب عشقشون نرسون چون جنبه ندارن

خدایا هر چیزی که به بنده هایت عطا می کنی قبلش ظرفیتش رو عطا کن.

رضاقلی 1391/09/01 ساعت 09:56 ق.ظ

متنتان خیلی زیبا بود. درسته که تمام این حرفها که در متن هست واقعیت داره ولی بعضی از شادی هاش به تمام دنیا می ارزه
جهان چون خط و خال و چشم و ابروست
که هر چیزی به جای خویش نیکوست

امیدوارم زندگیتان همیشه سرشار ازین شادی ها باشد.

هنگامه 1391/09/06 ساعت 01:17 ق.ظ

انســـــــــــــان به انـــــــــــــــدازه ای



کـــــــــه

به مرحـــــــــــــلة انســــــــــان بودن

نـــــــزدیک می شـــــــــود ،

احســـــــــــاس تنهــــــــــــــایی بیشتری



مـــــــــی کنـــــــــــــد .



دکتر علی شریعتی

بعضی از آدما هم بدون اینکه به مسیر انسان بودن قدم بگذارند تنها هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد