پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

گوته

ثروت حقیقی چیست؟ 

آفتابی که بر گدا و توانگر یکسان می تابد.  

تو ای توانگر، دل رنجه مکن که گدا نیز در دنیای خویش خوشبخت است.

دکتر علی شریعتی

کاش می شد به زمانی برگردم که تمام غمم ، شکستن
نوک مدادم بود.

مجنون

یک شبى مجنون نمازش را شکست

بی وضودرکوچه ى لیلانشست


عشق،آن شب مست مستش کرده بود...

فارغ از جام الستش کرده بود..!


گفت یارب از چه خوارم کرده اى

برصلیب عشق دارم کرده اى...


خسته ام زین عشق دل خونم نکن..

من که مجنونم، تومجنونم نکن...


مرداین بازیچه دیگر نیستم...

این تو و لیلاى تو...من نیستم !!


گفت اى دیوانه،لیلایت منم...

در رگت پنهان و پیدایت منم...


سالها با جورلیلا ساختى...

من کنارت بودم ونشناختى...!

نگرش

اگر یه سیب خوشگل قرمز رو گاز زدی و یک کرم درسته دیدی، 

 اصلاً ناراحت نباش! 

فکر کن اگه یک کرم نصفه می دیدی چی میشد؟

اشتباهات مکرر!

چه خوب می شد اگر، اطلاعات را با عقل اشتباه نمی گرفتیم  

و عشق را با هوس
و حلال را با حرام  

و دنیا را با عقبی  

و رحمان را با شیطان.