پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

حقیقت وجود آدمی

می دونی چرا هستی؟


چون خدا دوستت داره.


تا حالا از خودت پرسیدی که تو  چه جوری اونو دوست داری؟

نمیدانم همای سروده یا نه؟

من آن بیچاره خاشاکم برادر 

 که جان افشان این خاکم برادر  

اگر با خون من می گردد آباد 

فدای میهن پاکم برادر 

 

بریزد خونم ار باکی ندارم  

که من همچون تو بی باکم برادر  

بخواب آهسته ای یار شهیدم 

 که  من همچون تو غمناکم برادر 

 

لالالالا لالالالا لالایی  

که من همچون تو غمناکم برادر
خراب و پیرهن چاکم برادر

sent by f32

قدیما چه خوب می گفتن ، هرکسی یار و کسی نیست  


توی دلتنگی دنیا ، غریبه هم نفست نیست  


قدیما دلا یکی بود ، همه صاف و ساده بودن  


توی نامردی دنیا ، کنارت آماده بودن  


قدیما رسم رفاقت ، پر بود از صفا مردی  


ولی این روزا رفیقت ، به دلت می زاره دردی  


قدیما هواتو داشتن رفیقا تو اوج غربت  


ولی این روزا رفیقت ، می شه تنهایی و حسرت 
 

قدیما گذشت و ما هم ، رسیدیم به فصل امروز  


دیگه هیچ چیزی نمونده ، از همه عهدای دیروز  


دیگه این روزا صداقت ، گمشده تو راه دنیا  


امید همه به اینه ، که بیاد ناجی دنیا  


این روزا دلت می گیره ، وقتی نامردی می بینی  


از غم زمونه می گه ، کنار هر کی می شینی  


این روزا نفس نمونده واسه آغاز دوباره  


حتی روزای بهاری ، بوی دلتنگی می یاره 


این روزا غروب خورشید ، یعنی طعم تلخ حسرت  


از اونی که عاشقت بود ، پر می شه دلت با نفرت  


این روزا هق هق و بغضت ، غم و یار و همدمت نیست   


باورت می شه یه روزی ، هیچ کسی هم نفست نیست.