پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

انسان

تنها شباهت انسان ها اینه که با هم متفاوتند.

نظرات 7 + ارسال نظر
ا.ک 1387/08/04 ساعت 11:15 ب.ظ

چرا تنها شباهت؟شباهتهای دیگه ای هم دارند.

جمله از من نیست.

[ بدون نام ] 1387/08/04 ساعت 11:18 ب.ظ

راستثی خیلی بیشرفت کردی. از اینکه آثار خودت را می بینم خوشحالم.

ا.ک 1387/08/04 ساعت 11:20 ب.ظ

راستی یادم رفت اسمم را تو کامنت قبل بنویسم .من خاله اعظمم.

عادلی 1387/08/06 ساعت 06:59 ب.ظ

چرا در جواب کامنت گفتید جمله مال من نیست یعنی جمله ای که قبول ندارید در وبلاگ می گذارید؟

نه. من فقط از جمله خوشم اومد.
حالا اینکه درسته یا خیر در نظر شما شکل می گیرد.

مصطفی 1387/08/06 ساعت 11:17 ب.ظ

قالبت خیلی بده هرچند خوشگله ولی اصلا نمیشه خوند.
مطالبت قشنگن ولی تنوع ندارن

گوسفند بکشیم.؟

عادلی 1387/08/08 ساعت 06:47 ب.ظ

قالب قبلیتون من را یاد حدیثی که بهره ما از امام زمان (ع) را به بهره از خورشید پشت ابر تشبیه می کند می انداخت مخصوصا وقتی که سخت میشد مطالب را خوند این قالب خیلی کلیشه ای

منم از قالب قبلی بیشتر خوشم می امد اما مصطفی نظر داد که قالب بده. اگه نظر شما اینه که قالب قبلی بهتره همون رو می ذارم.

ا.ک 1387/08/10 ساعت 05:41 ب.ظ

آره قالب قبلی بهتر بود.حالا مصطفی یک چیزی گفت.تو باید گوش حرفش کنی؟

طبق درخواست های پی در پی و مکرر شما بازدیدکنندگان محترم قالب وبلاگ به قالب قبلی تغیر کرد.
منتظر نظرات شما در جهت بهودی وبلاگ هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد