پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

بالاخره...

سلام بر همه بندگان خدا. 

بالاخره ما نیز 4 کلمه حرف از خودمان گفتیم که جنبه توضیحی دارند. 

امروز یکی از دوستان در مورد نوعی جدید از قالب های شعری برای ما گفتند بدین شرح: 

یک شعر فقط در یک سطر. 

مثالی نیز بر زبان از جهت آشنایی ما با این قالب جاری ساختند بدین گونه: 

پنجره وا می شود، پنجره بسته می شود، پنجره وابسته می شود. 

ما نیز که لذت دو چندانی برده بودیم، 2 مورد در این قالب سرودیم تا دوستان را تحفه ای باشد، از این بنده حقیر.( البته باید اعتراف کنم به دلیل کم بودن سوادمان در این نوع قالب، نمی دانیم که آیا این اشعار در این نوع قالب جای می گیرند یا خیر)

1. دل من گریه می کند، دل تو خنده می کند، پیوند دو دل این گونه گسسته می شود. 

2. وجودت راز می شود، راز نهفته می شود، وین دل، عاشق راز نهفته می شود.

نظرات 10 + ارسال نظر
جمشیدی 1387/07/30 ساعت 06:27 ق.ظ

سلام این چه جور قالبیه! شوخیه یا جدی! خیلی دلچسب نیست. مثل منطق ریاضی است (پ و کیو آنگاه آر).


ا.بنی اسدی 1387/08/01 ساعت 07:43 ق.ظ

لذت بردم به نظرم استعداد داری حتما پیگری ش کن
به عنوان یه خواننده ی کاملا غیر حرفه ای میتونی منو به حساب بیاری
یعنی خوشحال می شم شعر هات رو ببینیم

همیشه اولین مکان برای شعر های من وبلاگه.

ا.بنی اسدی 1387/08/01 ساعت 08:16 ق.ظ

یه چند تا هم واست از سایت لوح پیدا کردم واسط میزارم دوست داشتی به این سایت سر بزن
بنشیت
می خواهم دورت بگردم
تا منظومه شمسی
ار اعتبار بیفتاد
#######
می آیی
ساعت زنگ می زند
می رودی دلم

ا.ک 1387/08/04 ساعت 11:12 ب.ظ

واقعا این یک قالب شعریه؟ تا حالا نشنیدم.اسمش را شعر نمی شه گذاشت .متن خودت از ش مثال آورده شده قشنگ تره.ولی جالبه. حالا این سبک را کی ابداء کرده؟

گفتم که اطلاعات بیشتری در دست نیست.

عادلی 1387/08/05 ساعت 07:21 ب.ظ

به قول اون کسایی که میگن برای اولین بار که برگزار کردین خیلی خوبه
برای اولین بار که شعر گفتید خیلی خوبه
موفق باشید

اولین بار نبود.

یه دو سه تایی دیگه هم توی همین وبلاگ گذاشتم.

ا.بنی اسدی 1387/08/07 ساعت 02:47 ب.ظ

to comment ghablim kamel nist zaheran bad typ kardi dorostesh kon

من نمی تونم توی کامنت ها دست ببرم. یعنی امکان عوض کردن متن کامنت میسر نیست.

مت 1387/08/28 ساعت 12:13 ق.ظ

خیلی قالب جالبیه..............
دیگه از سنت حفظ قافیه ها راهت میشیم ولی بازم سرودن تو این سبک خیلی سخته خداییش!!!!!!!!!!!!!!!

سلام.
نمردیم و فهمیدیم یک نفر دیگه به وبلاگ مان سر زد.
اون هم چه کسی.
خوش او مدی.
بازم بیا.
خوشحال می شوم.

[ بدون نام ] 1387/11/10 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام @};-

ممنون از نوشته هات قابل خیلی قشنگی هم داری
سعی کن ادامه بدی..... .


کوچیک شما MAX2000 / GreeN.boy

غزلک 1389/01/25 ساعت 12:22 ب.ظ http://golemamgoli.blogsky.com/

راستش اصلا خوشم نیامد از این مدل حرف زدن...

نستوه 1389/08/07 ساعت 12:57 ب.ظ

خوب قالب قطعا قالب جالبیه و هم چنین تلاش شما اما باید بدونید ک برای شعر گفتن تو این قالب لازم نیست عین مثالی ک ذکر کردید با ۳ جمله مرتبط شعر را بیان کنید این قالب برای اینه ک مفاهیم را با جمله یا جملاتی کوتاه برسونیم قشنگ بود
موفق باشید

من شرمنده.
آخه گفتم که من هیچ آشنایی با این قالب ندارم.
ممنون که نظر دادید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد