پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

شهید چمران

خدایا به هر که دل بستم دلم را شکستی٬ دلم را گسستی به من فهماندی که جز تو عاشق کس نباشم٬ و جز تو راه کس نپویم.

نظرات 3 + ارسال نظر
خاله اعظم 1387/04/01 ساعت 08:43 ق.ظ

امیدوارم که ما هم این معنا را بفهمیم

خاله اعظم 1387/04/08 ساعت 03:41 ب.ظ

فقط اون روزایی کنکور داشتی به روز بودی؟!!! حالا چرا به روز نیست. ضمناً جون فرصت داری باید استراتژی وب لاگ عوض بشه. بقیه بادید کنندگان هم باید نظراتشون را در مورد جمله ها بدن نه به این صورت که بنویسن خوبه یا بده. سعی منن اینجا رو تبدیل به یک تالر گفتگو کنند

من معذرت می خوام.

جمشیدی 1387/06/22 ساعت 08:12 ق.ظ

این جمله به دلم خیلی نشست. لطفا از این جمله هایی که هدف به آدم نشون می دن بیشتر بذار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد