پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

پیام های ماندگار

...تنها ۳دقیقه

دکتر علی شریعتی

من اهل دزدی کردن نیستم اما این جمله خیلی قشنگ بود.

www.ashegh.mihanblog.com


در بیکران زندگی دو چیز افسونم کرد:

یکی آبی آسمان و خدا.

آبی آسمان را می بینم و می دانم که نیست،

و خدا را نمی بینم و می دانم که هست.

نظرات 3 + ارسال نظر
احمد 1389/06/01 ساعت 09:32 ب.ظ http://873700xx.mihanblog.com

.
منم با شما موافقم جمله قشنگیه.
ولی درسته که منبع رو ذکر کردید خوب بود نام صاحب این سخن که دکتر علی شریعتی است رو هم مینوشتید.
.

اول از نظری که دادید تشکر می کنم
دوم من نمی دونستم که این جمله از دکتر علی شریعتی است.
هر چند می تونستم به راحتی حدس بزنم. آخه من از هر جمله ای به همین راحتی ها لذت نمی برم.

smyt 1389/06/02 ساعت 03:55 ب.ظ http://hell-heaven.blogfa.com/

سلام
کم پیدا هستی؟؟

بهترین انجمن دانشجویی

www.bestuniforum.com

آدرس بالا مربوط به انجمن دانشجویان ایرانی میشود
که چند روزی میشه با کمک دوستان درستش کردم.
خوشحال میشم اگه عضو انجن بشی

مرسی که خبر دادی.

این جمله خیلی زیبا بود. نشنیده بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد